Kur ir kaip galima pasirašyti paslaugų tiekimo sutartį?

Sutartis sudaroma klientų aptarnavimo skyriuose.
Jei neturite galimybės atvykti, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt su Jumis susisieks atsakingas UAB „Balticum TV“ darbuotojas.

Kada pradedamas skaičiuoti abonentinis paslaugų mokestis?

Abonentinis paslaugų mokestis yra pradedamas skaičiuoti nuo ateinančio mėnesio pirmos dienos. Pavyzdžiui, pasirašius sutartį sausio 15 dieną, jums abonentinis mokestis bus pradedamas skaičiuoti nuo vasario 1 d., o pirmąją sąskaitą gausite kovo mėnesį.
Jeigu sutarties pasirašymo metu buvo aptarti registracijos ar įrangos pardavimo mokesčiai, sąskaita už juos siunčiama jau sekantį mėnesį. Pavyzdžiui, pasirašius sutartį sausio 15 dieną, pirmą sąskaitą abonentas gauna vasario mėnesį už sausio mėn. sudarytos sutarties registracijos ir įrangos mokesčius.

Kaip galima sumokėti už paslaugas?

Atsiskaityti už paslaugas galite keliais būdais:
- Balticum savitarnos paskyroje www.manobalticum.lt;
- Sudarius elektroninės sąskaitos automatinio apmokėjimo sutartį su savo banku;
- Banke ar per elektroninę bankininkystę, pervedant pinigus į vieną iš UAB „Balticum TV“ sąskaitų, kurias rasite ČIA arba, suvedus įmokos kodą 62507, bankas pats sugeneruos jums dalinai užpildytą mokėjimą su įmonės rekvizitais;
- Pateikę popierinę UAB „Balticum TV“ sąskaitą su brūkšniniu kodu „Lietuvos pašto“ skyriuose, „Maxima“ parduotuvių kasose, „Perlo“ terminaluose, „Lietuvos spauda“, „Narvesen“ ir kitose prekybos vietose;
- Klientų aptarnavimo skyriuose, jų adresus rasite ČIA;
- Užsisakius paslaugą „Viena sąskaita“, kurioje UAB „Balticum TV“ mokėjimai bus įtraukti kartu su kitų paslaugų tiekėjų mokėjimais, ją apmokant įprastoje jums vietoje.

Kaip pradėti naudotis Mano Balticum savitarnos paslaugomis?

Norint pradėti naudotis savitarnos paslaugomis:

  1. Surinkite nuorodą www.manobalticum.lt;
  2. Lentelėje „Prisijunkite“ paspauskite „Užsiregistruoti“;
  3. Suveskite mokėtojo (abonento) kodą (jį rasite sutartyje arba sąskaitoje);
  4. Suveskite laikinąjį slaptažodį - tai 4 paskutiniai abonento asmens kodo arba įmonės kodo skaičiai;
  5. Spauskite „Tęsti“ mygtuką;
  6. Atsidariusioje lentelėje suveskite savo duomenis:
    - savo norimą prisijungimo vardą;
    - elektroninį paštą;
    - nuolatinį slaptažodį.
  7. Spauskite „Tęsti“ mygtuką;
  8. Atsidariusioje lentelėje įrašykite savo duomenis:
    - Vardą Pavardę;
    - kontaktinį telefono numerį;
  9. Paspauskite „Tęsti“ mygtuką;
  10. Patikrinkite savo užregistruotą el. paštą. Tarp gautų laiškų ieškokite laiško nuo „Balticum Savitarna“, atidarykite jį ir paspauskite „Aktyvuoti paskyrą“ mygtuką;
  11. Suveskite savo 6 punkte sugalvotą prisijungimo vardą ir slaptažodį;
  12. Spauskite „Prisijungti“ mygtuką.
Kaip užsisakyti elektroninę sąskaitą?

Užsisakyti elektroninę sąskaitą galima banko padaliniuose (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose) arba per elektroninę bankininkystę. Labai svarbu nurodyti savo mokėtojo kodą, nes pagal jį bus siunčiamos elektroninės sąskaitos.

Kaip apmokėti sąskaitas internetu?

Norint atsiskaityti už paslaugas internetu, svarbu pasirinkti skiltį „Įmokos ir mokesčiai“ ir nurodyti du dalykus:

  1. Įmokos kodą 62507, kurį suvedus, bankas sugeneruos dalinai užpildytą mokėjimą su įmonės rekvizitais;
  2. Savo mokėtojo (abonento) kodą, kurį rasite paslaugų teikimo sutartyje arba sužinosite paskambinę bendruoju informacijos tel. 8 700 55540.
Kodėl negaunu sąskaitos už paslaugas?

Gali būti kelios priežastys:

  1. Ankščiau naudojotės elektronine sąskaita ir nenutraukėte sutarties, todėl sąskaitos yra siunčiamos į banką;
  2. Neteisingai nurodytas elektroninis paštas;
  3. Nenumatytos pašto aplinkybės.

Jei negavote sąskaitos už paslaugas iki einamo mėnesio 15 dienos, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt ir su jumis susisiekęs specialistas padės išspręsti problemą.

Kodėl negavau sąskaitos elektroniniu paštu?

Jeigu sąskaitas už paslaugas gaunate elektroniniu paštu, pasitikrinkite, ar sąskaita nepateko į „Šiukšlės“ (angl. Spam) pašto dėžutę. Jeigu taip įvyko, perkelkite gautą laišką į „Gautieji“ (angl. Inbox) pašto dėžutę ir ši klaida nebesikartos.
Jei neradote laiško jokioje pašo dėžutėje, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt ir su jumis susisiekęs specialistas padės išspręsti problemą.

Kas tai yra mokėtojo arba abonento kodas?

Mokėtojo arba abonento kodas – tai unikalus kodas, kurį rasite paslaugų teikimo sutartyje (tiek tituliniame lape, tiek sutarties prieduose), jis nurodytas bet kurioje jūsų turimoje sąskaitoje arba galite sužinoti paskambinus bendruoju informacijos tel. 8 700 55540.
Mokėtojo kodą reikia nurodyti apmokant sąskaitą internetu, sudarant elektroninę sąskaitą ar sutartį su „Viena sąskaita“, bei norint prisiregistruoti savitarnos svetainėje www.manobalticum.lt.

Koks yra sąskaitų apmokėjimo terminas?

Kad galėtumėte sklandžiai naudotis mūsų paslaugomis, jūsų apmokėjimas mūsų apskaitos sistemą turėtų pasiekti iki einamo mėnesio paskutinės dienos. Dėl skirtingai trunkančių įvairių mokėjimo būdų užskaitymų, apmokėjimo pavedimo įvykdymas gali užtrukti nuo 1 iki 5 dienų. Todėl rekomenduojame gautą sąskaitą apmokėti iki einamo mėnesio 25 d.

Kas bus, jei laiku neapmokėsiu sąskaitos?

Laiku neapmokėjus gautos sąskaitos už paslaugas, klientams paskutinėmis mėnesio dienomis yra siunčiami priminimai apie negautą mokėjimą SMS žinutėmis. Negavus apmokėjimo, paslaugos yra apribojamos jau sekančio mėnesio pirmąją savaitę. Pavyzdžiui, laiku neapmokėjus sąskaitos už sausio mėnesio paslaugas, kurią reikia apmokėti iki vasario 25 d., paslaugos apribojamos jau pirmąją kovo mėnesio savaitę.
Esant ilgesniam įsiskolinimui yra siunčiami skolų priminimo laiškai, o vėliau perduodami duomenys skolų išieškojimo įmonei.

Kokie yra paslaugų atnaujinimo mokesčiai, jei paslaugų tiekimas buvo nutrauktas dėl įsiskolinimo?

Pirmiausia turi būti padengti įsiskolinimai bei su jais susiję papildomi administravimo ir skolų išieškojimo mokesčiai (jei jų buvo), tada:
- Norint atnaujinti interneto paslaugą yra mokamas 15 € pakartotinės registracijos mokestis;
- Norint atnaujinti televizijos paslaugą yra mokamas 6,00 € pakartotinės registracijos mokestis.

Ar aš būsiu informuotas apie trumpiausio naudojimosi paslaugomis laikotarpio pabaigą?

Visiems klientams, kuriems trumpiausias paslaugos teikimo laikotarpis artėja prie pabaigos, yra siunčiami pranešimai paštu į paslaugų teikimo adresą. 

Ką reikia daryti norint sustabdyti paslaugas?

Paslaugų tiekimą galima sustabdyti keliais būdais:
1. Atvykus į pagrindinį miesto klientų aptarnavimo skyrių ir pateikus prašymą nutraukti paslaugas.
2. Išsiuntus prašymą registruotu paštu į pagrindinį įmonės klientų aptarnavimo skyrių, adresu: Taikos pr. 101D, Klaipėda, LT-94198.
3. Išsiuntus prašymą elektroniniu laišku adresu info@balticum.lt.

Būtinai savo prašyme nurodykite vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, asmens kodą, abonento numerį, paslaugų tiekimo adresą, pageidaujamą atjungimo datą ir pasirašykite. Gavę jūsų prašymą, įmonės darbuotojai būtinai susisieks su jumis ir informuos apie tolimesnius veiksmus.

Kodėl pasibaigus trumpiausiam naudojimosi paslaugomis laikotarpiui paslaugos teikiamos ir toliau?

Trumpiausias naudojimosi paslaugomis laikotarpis – tai kliento įsipareigojimas nepertraukiamai naudotis  įmonės teikiamomis paslaugomis abipusiai aptartą laiką. Šį laikotarpį klientas gauna ir papildomas nuolaidas. Pasibaigus trumpiausiam paslaugų teikimo laikotarpiui, sutartis tampa neterminuota ir paslaugos teikiamos toliau, tik skaičiuojant tarifinius paslaugų teikimo mokesčius.
Paslaugos yra sustabdomos tik gavus raštišką prašymą. Platesnės informacijos ieškokite aukščiau esančiame atsakyme.