Tai interneto technologija, kai duomenys yra perduodami optiniais laidais naudojant šviesą, o ne elektros impulsus. Taip pasiekiama itin aukšta sparta, net iki 1 Gbps.
Optiniais laidais ryšys yra perduodamas iki abonento namo. Name internetas paskirstomas variniais laidais. Taip daroma todėl, kad optinio laido skaidulos yra pagamintos iš stiklo, ir dėl to labai trapios.
Tai interneto technologija, kai duomenys yra perduodami televiziniais variniais kabeliais. Ši technologija galima ten, kur name ir bute yra tiekiama UAB „Balticum TV“ kabelinė televizija. Reikalingas kabelinis modemas, kurį naudojimosi paslauga laikotarpiui suteikia mūsų įmonė.
Interneto paslaugą užsisakyti galima keliais būdais:
1. Užpildžius užsakymo formą svetainėje;
2. Paskambinus bendruoju informacijos telefonu 8 700 55540;
3. Apsilankius artimiausiame klientų aptarnavimo skyriuje.
Registruodami užsakymą mūsų interneto svetainėje, jūs turite nurodyti savo kontaktinius duomenis, kuriais su jumis susisieks atsakingas UAB „Balticum TV“ darbuotojas ir informuos jus apie užsakymo vykdymo eigą.
Duomenų priėmimo greitis ( angl. download) - yra signalo greitis nuo duomenų centro taško (pvz. mūsų bazinės stoties) iki jūsų kompiuterio, o siuntimo greitis (angl. upload) - tai signalo greitis nuo jūsų kompiuterio iki centro taško. Pvz. 100/50 Mbps.
Duomenų greitis Lietuvoje - tai greitis iki serverio esančio Lietuvos teritorijoje. Greitis užsienyje - tai greitis iki serverio esančio ne Lietuvoje. Pvz. 100/100 Mbps.
Visiems interneto planams duomenų kiekis yra neribotas ir papildomi mokesčiai neskaičiuojami.
Paslaugą įsipareigojame įdiegti per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos. Dažniausiai paslauga yra įdiegiama ir greičiau, tačiau, esant išskirtinėms įdiegimo sąlygoms, terminas gali būti ilgesnis, apie tai klientai informuojami iš anksto.
Kiekvienas prietaisas (kompiuteris, maršrutizatorius, išmanusis telefonas), kuris prijungiamas prie interneto, turi savo specialų, skaičiais išreikštą adresą, kuris vadinamas IP adresu.
Naujiems klientams yra suteikiamas dinaminis IP adresas, nebent klientas pageidauja užsisakyti statinį IP adresą. Tikslų IP adresą galima sužinoti paslaugų teikimo sutarties 1 priede.
Kiekvieną kartą jungiantis prie tinklo statinis IP adresas visada išlieka tas pats. Dinaminis IP adresas yra laikinas, kintantis kaskart prisijungus prie tinklo, t. y. serveris kompiuteriui kiekvieną kartą priskiria naują adresą, atsitiktinai parinktą iš daugelio tuo metu esamų laisvų IP adresų.
Jeigu šiuo metu naudojatės dinaminiu IP adresu ir norite turėti statinį IP adresą, reikia atvykti į artimiausią jums klientų aptarnavimo skyrių ir užsakyti statinį IP adresą. Jeigu šiuo metu naudojate statinį IP adresą ir norite pakeisti jį į kitą statinį IP adresą, reikia pateikti argumentuotą raštišką prašymą klientų aptarnavimo skyriuje.
Norint namuose įsirengti belaidį internetą ar jungtis prie interneto iš kelių įrenginių, reikalingas belaidis maršrutizatorius (angl. router). Šį įrenginį galima įsigyti mūsų parduotuvėje arba nuomotis.
Susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 ir suderinsime laiką dėl belaidės interneto zonos įrengimo.
Bevielės ryšio zonos slaptažodis yra nustatomas prisijungus prie maršrutizatoriaus.
TP-LINK WR841N arba WR740N slaptažodžio nustatymo instrukcija:
Atlikę šiuos veiksmus, sukursite bevelio ryšio zonos slaptažodį, kurio reikalaus jungiantis šiuo ryšiu. Jei jums nepavyko arba jūsų maršrutizatorius kitoks, smulkesnę informaciją rasite maršrutizatoriaus instrukcijoje.
Jei nepavyksta suderinti įrangos, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540, el. paštu info@balticum.lt arba palikite pranešimą (nuoroda) ir su jumis susisiekęs specialistas padės išspręsti problemą.
Interneto greitis gali sulėtėti dėl kelių priežasčių:
Jeigu nepavyksta suderinti įrangos, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt.
Vakarais ir savaitgaliais dauguma interneto vartotojų pradeda naudoti savo bevielius įrenginius, nuo jų didelio skaičiaus gali jaustis interneto greičio sulėtėjimas. Pagal galimybes patariame naudotis internetu per kabelį. Taip pat vakarais ir savaitgaliais padidėja serverių apkrovimas, o tai irgi turi įtakos interneto spartai.
Interneto sparta parodo kokiu greičiu yra išsiunčiami bei gaunami duomenys, o taip pat, kaip sparčiai interneto serveris sureaguoja į kompiuterio komandas. Dėl įvairių išorinių trukdžių, tokių kaip bevielių technologijų (pvz. maršrutizatorių) naudojimo, didelio prijungtų prietaisų skaičiaus, dalis duomenų paketų yra prarandami ar išskirstomi, todėl maksimali sparta dažniausiai yra nepasiekiama.
Šviesolaidinis ar bevielis internetas ir UAB „Balticum TV“ televizijos paslauga yra tiekiamos skirtingais kabeliais, kurie neturi vienas kitam jokios įtakos, todėl yra išsaugomas maksimalus galimas jūsų interneto greitis.
Modeminis internetas ir televizija yra tiekiami tais pačiais kabeliais, bet televizija neįtakoja interneto greičio, nes šios dvi paslaugos yra tiekiamos skirtingais dažniais.
Žiūrint televiziją per kompiuterį arba IPTV, yra naudojami esamo srauto resursai, kurie turi tiesioginę įtaką interneto greičiui, todėl kuo daugiau srauto reikės televizijai, tuo mažiau jo liks naršymui internete.
Internetas gali neveikti dėl daugelio priežasčių. Jeigu naudojamas bevielis maršrutizatorius, įsitikinkite kad jis veikia be trukdžių. Perkraukite įrangą (maitinimo laidą išjunkite iš elektros tinklo ir vėl įjunkite).
Kitoms priežastims nustatyti rekomenduojame išsikviesti meistrą, bet prieš tai įsitikinkite, kad:
Modeminio interneto vartotojams:
Jeigu nepavyksta nustatyti interneto neveikimo priežasties, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt.
Paprasčiausias būdas patikrinti, ar bevielis maršrutizatorius veikia, tai ištraukti maitinimo laidą iš elektros tinklo ir po minutės vėl įjungti į maitinimo lizdą.
Jeigu ryšys neatsirado, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt.
Sugedus kompiuteriui prašome kreiptis į mūsų kompiuterių ir IT įrangos aptarnavimo skyrių („Balticum parduotuvė“) Taikos pr. 101, Klaipėda arba susisiekti telefonu 8 (46) 390 716 ar elektroniniu paštu servisas@balticum-tv.lt.
Įsigijus naują kompiuterį, interneto kabelį reikia įstatyti į atitinkamą lizdą kompiuteryje. Jeigu per 1 minutę jums interneto ryšys neatsirado, įveskite savo TPC/IP parametrus, esančius paslaugų teikimo sutarties 1 priede.
Jei naudojate bevielį maršrutizatorių, tarp siūlomų bevielio ryšio zonų susiraskite savo ir suveskite prisijungimo slaptažodį.
Nepavykus prijungti kompiuterį prie interneto, susisiekite su mumis telefonu 8 700 55540 arba el. paštu info@balticum.lt.
Dėl skirtingai trunkančių įvairių mokėjimo būdų užskaitymų, apmokėjimo pavedimo įvykdymas gali užtrukti nuo 1 iki 5 dienų. Apmokėjus sąskaitą paskutinę mėnesio dieną, apmokėjimas perduodamas jau kitą kalendorinį mėnesį. Dėl šios priežasties UAB „Balticum TV“ gali keletą dienų nematyti jūsų atlikto mokėjimo, todėl paslaugos gali būti apribojamos. Rekomenduojame gautą sąskaitą apmokėti iki einamo mėnesio 25 d.
Atjungti interneto paslaugą galima vieną kartą per kalendorinius metus, pasirinkus laikino atjungimo terminą nuo 1 iki 12 mėnesių. Už laikiną interneto paslaugos sustabdymą yra taikomas 2 €/mėn. mokestis.
Jeigu jūsų sutartis turi trumpiausią naudojimosi paslaugomis laikotarpį, tuomet šis laikotarpis pratęsiamas tiek, kiek laiko buvo sustabdyta paslauga. Pavyzdžiui, jei paslauga laikinai buvo sustabdyta 3 mėnesiams, o naudotis paslauga jūs įsipareigojote ne trumpesniam kaip 24 mėn. laikotarpiui, vadinasi jūsų naudojimosi paslauga terminas pailgėja iki 27 mėnesių.
Paleiskite „Windows Live Mail“ programą ir, jai atsidarius, tolesnė eiga būtų tokia:
Visur veskite pilną savo el. pašto adresą (pvz. vpavarde@balticum.lt).
Gaunamo ir siunčiamo serverio duomenys POP3/IMAP/SMTP: mail.balticum.lt (be SSL kodavimo).